top of page
  • ترانه کریمی

جذب مشتری با سئو محلی

سئوی وب سایت محلی چیست؟

سئو محلی به کسب و شغل های محلی اذن میدهد تا سرویس ها و خدمت های خویش را به مشتریان محلی در کمترین زمان ممکن ارائه کنند .

سئوی وب سایت محلی فراوان تحت تاثیر بازاریابی آنلاین محلی است . سئوی محلی سبب ساز ترویج کسب و فعالیت برای مشتریان محلی بوده و سبب ساز شده دقیقا مشتریان محلی بتوانند براحتی کسب و فعالیت شما‌را پیدا کنند .

10 عاملی که باصرفه سازی سایت محلی سبب شده جذب مشتریان تازه به کسب و امور بیشتر شود :

1 - بطور میانگین 64 درصد مشتریان محلی در وب بدنبال کسب و شغل های نو می‌باشند

2 - تعداد جستجوی های محلی طی این یک سری ساله حدود 58 درصد پرورش داشته است .

3 - جستجوی محلی بسیار هدفمند و سرعت بالا است .

4 - درصد متعددی از جستجوهای محلی تبدیل به مشتری می گردند .

5 - گوشی های هوشمند که از وب استعمال می کنند دائما در هم اکنون بیشتر شدن می‌باشند .

6 - رجوع و برگشت سرمایه در سئو وب سایت محلی در مقایسه با بقیه روش های تبلیغات محلی , دوچندان سریعتر است .

7 - صرفا 10 درصد از کسب و امور محل خویش را در Google palce ثبت کرده اند .

8 - بخش اعظمی از زمان های کسب و عمل محلی بدون پول میباشند .

9 - حدودا خوا‌نندگان روز طومار های محلی بین 40 تا 80درصد افت داشته اند .

10 - حدود 70درصد از مشتریان به کسب و شغل های محلی اعتماد دارا‌هستند .

ولی چه کارهایی خوب تر است انجام دهیم که سبب ساز ارتقا سئو وب سایت محلی شود :




1 . لیست کسب و کار اینجانب در گوگل را تایید فرمایید

کسب و عمل اینجانب در گوگل , سبب ساز رابطه کسب وکار شما با مشتریان میشود . شما برای اینکار لازم است که به کاغذ کسب وکار اینجانب در گوگل بروید و داده ها تارنما خویش را ارسال فرمایید .

2 . داده ها تماس خویش در کلیه قسمت های کاغذ بررسی کنید

داده ها تماس همگی شعبه های خویش را به دقت بررسی فرمائید و مطمئن گردید که‌این داده ها در همگی صفحاتی که ارائه می توان به صحت نشان داده می شود . همینطور همگی قسمت های صفحه را بررسی فرمائید که‌این داده ها بی نقص نشان داده می شود .

3 . نقشه گوگل را در وبسایت خویش قرار دهید .

توصیه می شود که از نقشه گوگل در وبسایت خویش به کارگیری فرمائید . شایسته ترین مکان برای استفاده از نقشه گوگل , کاغذ رابطه با ما یا این که ذیل صفحه میباشد .

4 . از تگ های گوگل برای نمایش دادن وضعیت کسب وکار خویش استعمال فرمائید

در‌صورتی‌که وضعیت کاری شما خیلی یگانه است , خوب تر است که از تگ های گوگل برای نمایش دادن آن به کارگیری کنید . ابزارهای متعددی برای وجود دارا‌هستند که‌این تگها را به صورت آنلاین ساخت نمائید . این تگها به گوگل در پیدا کردن مکان شما کمک می نماید و سبب ساز بهبود سئوسایت شما و یا این که بعبارتی بهبود سئو وب سایت محلی می شود .

5 . التماس اسنیپت های باارزش مربوط به کسب وکار

اسنیپت های متعددی وجود دارا هستند که به گوگل امداد میکند تا خوب تر بتواند محتوای سایت شما‌را ادراک کند و باعث می شود که وبسایت شما در حاصل جستجوی محلی خوبتر نشان داده شود که سبب بهبود سئوسایت محلی میگردد .

6 . با صرفه سازی متا تگ ها و محتوای برای ارتقاء سئو

درباره‌ی گونه های متا تگ گوگل و ساخت محتوای ناب صحبتها و مقاله های متعددی درج شده شده‌است . یکی شایسته ترین و ارزانترین شیوه های برای ارتقا سریع و قابل اطمینان سئوسایت , بهینه سازی متاتگ ها و ساخت محتوای با راهکار خاص است .

7 . برای هر حالت و شعبه کسب وکار خویش یک برگه جدا پباده سازی فرمایید

در صورتیکه کسب و عمل دارنده چندین شعبه است , بهتر است که برای شعبه یک برگه جدا اما به صورت پایین دامنه پباده سازی کنید . به عنوان مثال دانشسرا گویش سئوکار دارنده یک سری شعبه در تهران است .

بهینه سازی وب سایت محلی یا لوکال با صرفه سازی سایت چه چیزی است

سرویس ها سئوی وب سایت محلی بهینه‌سازی مشخصه‌های آنلاین شماست تا شما در جستجوهای محلی یافته گردید . با به کار گیری از منابع و استراتژی‌های موجود در‌این راهبرد می‌توانید تضمین نمایید که کسب‌وکار شما زمانیکه مشتریان هدفتان سرچ آنلاین انجام می دهند یافته میشود .

سئو وب سایت محلی یا این که لوکال سئو وب سایت چه است

زمانیکه ما از سئو محلی حرف میکنیم درمورد هر دسته از جستجوهایی سخن می‌زنیم که محلی شده‌اند . استراتژی‌های موجود درین راهبرد روی اکثری از حوزه‌های گوناگون کاوش تاثیر میگذارد , لذا خوب تر است به جایگاه‌هایی که در پی آشکار کردن آنها می‌باشید نگاهی بیاندازیم :

یک سرچ معمولی در گوگل به‌این صورت است :

این مشابه به یک جوک به حیث میرسد البته حقیقت داراست . گوگل تبلیغ‌های بیشتری را در زمان زمان در نتیجه ها کاوش وارد می نماید و لذا شما می بایست برای پیشرفتتان مراقب این مسئله هم باشید .

بعداز تبلیغات سرچ به صورت پایین میباشد :

چه چیزی با صرفه سازی تارنما محلی را ذیل تاثیر قرار می‌دهد؟

زمانیکه درمورد سئو وب سایت محلی سخن می کنیم آن را به دو بخش می‌توان تقسیم کرد :

چه چیزی مپ یا این که نقشه / رنکینگ‌های سه پکی و دیگر حاصل نقشه را ذیل تاثیر قرار می‌دهد؟

چه چیزی روی رنکینگ‌های لیست شده طبیعی تاثیر می‌گذارد؟

توصیه اینترنت راز : سئو سایت کلاه سیاه ; ۱۷ تکنیک خطرناک که به تارنما شما ضربه می زند

به مورد مطالعاتی درمورد بهینه سازی سایت محلی که به وسیله Moz مندرج نگاهی بیاندازید .

می‌توان رویت کرد که عامل اول سیگنال‌های کسب‌وکار اینجانب است , به‌این معنا که شما می بایست لیست Google My Business را به صحت بهینه‌سازی کرده باشید ( آن را با ریزه کاری بیشتری مورد بررسی قرار خوا‌هیم داد )

با بررسی لیست بازدید خواهید کرد که لینک‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند , همانند سیگنال‌های باطن صفحه از سمت وب‌سایتتان , سیگنال‌های شاخص استنادی و نظرها .

بعضی‌ها این را یک “ الگوریتم ترکیبی ” می‌نامند , جدیدا حاصل نقشه کمتر از جانب سیگنال‌های رنکینگ وب‌سایت شما زیر تاثیر قرار گرفت , ولی اکنون هردوی آن‌ها با نیز ترکیب شده‌اند . درصورتی که در مپ‌ها یا این که به عبارتی نقشه‌ها رنکینگ اخذ نمی کنید ممکن است به سیگنال‌های قوی‌تری به وب‌سایتتان نیاز دارید .

عامل ها رنکینگ وب‌سایت و لیست طبیعی :

این درمورد بخش ذیل مپ‌ها در نتیجه ها طبیعی است . با ارجاع به مطالعه Moz , عامل ها برتر در رنکینگ عبارتند از :

می‌توانید ببینید که عامل شماره یک رنکینگ سیگنال‌های لینک است . لینک‌ها هنوز تحت عنوان بخش مهمی از رنکینگ طبیعی در حیث گرفته میگردند .

با دیدن ادامه لیست سیگنال‌های داخل ورقه یا این که به عبارتی آنپیج ( بهینه‌سازی وب‌سایتتان با کلمات دارای اهمیت و محتوای مطلوب ) , سیگنال‌های رفتاری , شخصی‌سازی و سیگنال‌های شاخص استنادی NAP را بازدید میکنید .

بهینه‌سازی Google My Business

لیست‌بندی Google My Business تان برای چگونگی نمایش داده‌های کسب‌وکاری شما در گوگل در مپ‌ها و گراف‌های علمی , مرحله‌ای دارای اهمیت است .

نکته : در قبل , گوگل سعی و روش نام‌گذاری آن را تغییر و تحول اعطا کرد . از طرفی به آن گوگل لوکال می‌گفتند که بخشی از اکوسیستم گوگل پلاس هم بود , ولی اکنون جداسازی شده و تنها به Google My Business تقسیم‌بندی شده‌است .

در سال 2017 مطالعه Moz درمورد دست اندرکاران رنکینگ سئو وب سایت محلی که به تازگی آن را ابلاغ کردیم , سیگنال‌های Google My Business به مهمترین برهان برای رنکینگ در حاصل مپها تبدیل شدند .

سئوی سایت محلی به کسب و کارهای محلی اجازه می دهد تا خدمات و سرویس های خود را به مشتریان محلی در کمترین زمان ممکن ارائه نمایند .

بهینه سازی سایت محلی زیاد ذیل تاثیر بازاریابی آنلاین محلی است . سئوی محلی باعث ترویج کسب و عمل برای مشتریان محلی بوده و سبب شده دقیقا مشتریان محلی بتوانند براحتی کسب و کار شمارا پیدا نمایند .

10 علتی که باصرفه سازی تارنما محلی باعث شده جذب مشتریان تازه به کسب و کارها بیشتر شود :

1 - بطور میانگین 64 درصد مشتریان محلی در اینترنت بدنبال کسب و کارهای نو هستند

2 - تعداد جستجوی های محلی طی این یکسری ساله حدود 58 درصد رشد داشته است .

3 - جستجوی محلی زیاد هدفمند و سرعت بالا هست .

4 - درصد زیادی از جستجوهای محلی تبدیل به مشتری می گردند .

5 - گوشی های هوشمند که از اینترنت استفاده می‌نمایند دائما در حال بیشتر شدن میباشند .

6 - بازگشت سرمایه در سئوی سایت محلی در مقایسه با سایر روش های تبلیغات محلی , فراوان سریعتر است .

سئو وب سایت محلی یا این که لوکال بهینه سازی وب سایت چه میباشد

7 - تنها 10 درصد از کسب و کارها محل خود را در Google palce ثبت کرده اند .

8 - بسیاری از زمان های کسب و عمل محلی بدون‌پول می‌باشند .

9 - حدودا خوانندگان روز نامه های محلی دربین 40 تا 80درصد افت داشته اند .

10 - حدود 70درصد از مشتریان به کسب و کارهای محلی اعتماد دارا هستند .

اما چه کارهایی خوبتر است انجام دهیم که سبب ساز افزایش سئو سایت محلی شود :

1 . لیست کسب و عمل من در گوگل را تایید کنید

کسب و کار من در گوگل , سبب ارتباط کسب وکار شما با مشتریان میشود . شما برای اینکار لازم است که به ورقه کسب وکار من در گوگل بروید و اطلاعات وب سایت خود را ارسال نمایید .

2 . اطلاعات تماس خود در همه بخش های کاغذ بررسی نمایید

اطلاعات تماس کلیه شعبه های خود را به دقت بررسی فرمایید و مطمئن شوید که این اطلاعات در کلیه صفحاتی که ارائه می شود به درستی نشان داده می شود . همچنین همه بخش های ورقه را بررسی نمایید که این اطلاعات کامل نشان داده می شود .

3 . نقشه گوگل را در وبسایت خود قرار دهید .

پیشنهاد می شود که از نقشه گوگل در تارنما خود استفاده کنید . بهترین مکان برای استعمال از نقشه گوگل , کاغذ ارتباط با ما یا تحت صفحه است .

4 . از تگ های گوگل برای نشان دادن موقعیت کسب وکار خود استفاده فرمایید

در صورتیکه وضعیت کاری شما خیلی یگانه است , بهتر است که از تگ های گوگل برای نمایش دادن آن به کارگیری نمائید . ابزارهای زیادی برای وجود دارند که این تگها را به صورت آنلاین ساخت نمایید . این تگها به گوگل در جستن مکان شما کمک میکند و سبب ساز بهبود سئوسایت شما و یا بعبارتی بهبود سئو محلی می شود .

5 . درخواست اسنیپت های باارزش مرتبط با کسب وکار

اسنیپت های زیادی وجود دارند که به گوگل امداد میکند تا بهتر بتواند محتوای سایت شما را درک نماید و منجر می شود که تارنما شما در نتایج جستجوی محلی بهتر نشان داده شود که سبب ساز بهبود سئوسایت محلی می شود .

6 . بهینه سازی متا تگ ها و محتوای برای افزایش سئوی وب سایت

در باب انواع متا تگ گوگل و ساخت محتوای ناب صحبتها و مقاله های زیادی نوشته شده شده است . یکی‌از بهترین و ارزانترین راه‌های برای ارتقاء سریع و قابل اطمینان سئوسایت , بهینه سازی متاتگ ها و ساخت محتوای با استراتژی خاص هست .


7 . برای هر شرایط و شعبه کسب وکار خود یک کاغذ جدا طراحی کنید

در صورتیکه کسب و کار دارای یک‌سری شعبه است , خوب تر است که برای شعبه یک کاغذ جدا البته به صورت ذیل دامنه طراحی کنید . برای مثال آموزشگاه زبان سئوکار دارای چندین شعبه در تهران است . آدرس مهم به صورت https : //example . com است , برای شعبه مرکز تهران بهتر یک کاغذ جدا از هم به صورت تحت پوشه https : // example . com/centerbranch طراحی نمائید . فقط مهمترین نکته ای که بایستی در نظر بگیرید , برای این که بتوانید سئوسایت خود بهبود بخشید خوب تر برای هر صفحه تکنیک های سئو وب سایت را غیروابسته به عمل ببرید و محتوای خاص برای صفحه یا همان شعبه های ساخت فرمائید .

9 views0 comments
bottom of page