top of page
  • ترانه کریمی

چه طور صفحه اول گوگل را از آن خویش کنیم؟

Updated: May 4, 2020


اول مسئله‌ای که بعداز پباده سازی و اجرا یک تارنما ذهن مدیران آن را مشغول می نماید قرار به دست آوردن در ورقه نخستین گوگل است . ممکن است شما یکی کسانی باشید که‌این سؤال را از خویش پرسیده‌اید که چه عمل های بایستی انجام دهم تا سایتم در ورقه نخستین گوگل باشد؟ علت این کلیه تلاش و سعی برای قرار دریافت کردن در رتبه‌های اولیه گوگل چیست؟



مبتنی بر آماری که وب سایت statcounter از میزان کاوش در موتور های کاوش که بوسیله یوزرها انجام میگیرد منتشر نموده است به صورت تحت است :

آمار حاصل کاوش موتور های کاوش

· گوگل 92 . 58درصد

· یاهو 2 . 15 درصد

· بینگ 2 . 73 درصد

· یاندکس 0 . 44 درصد

· بایدو 0 . 99 درصد

با اعتنا به آمار بیش تر از 92 درصد آن در موتور جستجوی گوگل انجام قبول می کند . بقیه موتور های کاوش سهم کوچکی از بازار را در اختیاردارند . به همین بهانه حضور در برگه نخستین گوگل از اهمیت ویژه‌ای شامل است .

طبق آمار های منتشرشده 90 درصد یوزرها فقط کاغذ اولیه گوگل را تماشا مینمایند و هیچ‌گاه به صفحه ها بعدی مراجعه نمیکنند در حقیقت عدم حضور شما در برگه اولیه گوگل به معنای مغلوب شدن در سئوی وب سایت است .

برای کسب موفقیت در کسب‌وکار خویش حضور در برگه اولیه گوگل و به خصوص سه فیض نخستین آن اضطراری است . پایین بر طبق آمار ها 36 درصد یوزرها بر روی اول توصیه گوگل کلیک مینمایند و این میزان برای مرتبه دوم به 12 و سوم 9 درصد کاهش می می بایست به تعبیروتفسیر دیگر سهم جذب بازدیدکننده برای جايگاه اولیه در کاغذ نخستین گوگل به میزان مجموع محل ورود رتبه‌های دوم تا پنجم خواهد بود .

پیرو بخوانید : فرایند های مهم سئوی وب سایت برای تلفن همراه

چه گونه در برگه اولیه گوگل قرار بگیریم؟

دستیابی به اولی درجه گوگل برای یک وبسایت تازه گهگاه مشقت بار و ناممکن به حیث میاید البته شما ابتدا بایستی انگیزه خویش را حضور در ورقه اولیه گوگل قرار دهید و بعداز وصال به آن رقبا را یک به یک پشت راز بگذارید تا به توصیه اولیه گوگل تبدیل گردید .

یکی عواملی که تأثیر بسزایی بر ورود یوزرها از کاغذ اولیه گوگل به وب سایت شما داراست توضیحات متا و شیوه نمایش آن در برگه حاصل کاوش گوگل است . شما میتوانید با نوشتن توضیحات مطلوب و مرتبط با مقاله بازدیدکننده بیشتری را به وبسایت خویش جذب نمایید . به‌این روش ممکن است شما در کاغذ نخستین گوگل سکو سوم را دارا باشید البته بازدیدتان از مرتبه دوم نیز بیشتر باشد .

گوگل اهمیت ویژه‌ای به فاکتور های کیفی در رتبه‌بندی وبسایت ها میدهد . به طور کلی گوگل خواستار ارائه شایسته ترین تجربه کاربری به یوزرها خویش است . یک کدام از این فاکتور های حیاتی نرخ کلیک یا این که CTR صفحه ها وبسایت در نتیجه ها جستجوی گوگل است .

به هر میزان سایتی که در کاغذ نتیجه ها کاوش گوگل تیتر و توضیحات متا جذابی داشته باشد نرخ کلیک و رتبه‌اش در گوگل ترقی خواهد داشت .

چه طور منزلت خویش را در ورقه نخستین گوگل مراقبت کنیم؟

بعداز وصال به منزلت مطلوب و حضور در کاغذ نخستین گوگل فعالیت شما پایان نمی می بایست بلکه می بایست کماکان تمام عملکرد و کارایی خویش را برای محافظت این منزلت نمایید . چهت نیل به‌این امر دارای اهمیت موردها تحت می تواند برایتان کارآمد باشد :

نقشه وب سایت یا این که وب سایت مپ چه میباشد و چه کاربردی های دارد؟

یک سری برهه زمانی یک توشه مطالب تارنما خویش را به‌روزرسانی نمایید و داده ها تکمیلی به یوزرها ارائه دهید .

به صورت مداوم مقام مطالب خویش را در ورقه اولیه گوگل بررسی نمایید و میزان کلیک یوزرها را با عدد ها میانگین نمودار بالا مقایسه نمائید , در حالتی‌که تعداد کلیک ها ذیل است تیتر و توضیحات را بررسی فرمائید .

برای مطالب خویش لینک و پیوند بیلدینگ نمایید و در صفحه ها و تارنما های دارای ربط آن را معرفی فرمائید .

مطالب خویش را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید .

نظرها یوزرها را درباره‌ی مطالب خویش بپرسید و به صحت جواب آنها را بدهید .

به محض این که به برگه نخستین گوگل رسیدید رقابت به قولی مبارزه تاج و تخت شما جدید شروع خواهد شد بدین ترتیب رقبای خویش را یک به یک بررسی نمایید و با اتخاذ راهکار مطلوب سعی فرمایید مقام آن‌ها را نیز به دست آوردید .

چه طور در کمتر از یک هفته در برگه نخستین گوگل باشیم ؟

برای اشخاصی که وبسایت دارا‌هستند مدام یک کدام از مساله کلیدی این است که در لغت ها اصلی متعدد در برگه اولیه نتیجه ها نمایش داده شوند . ما درین مقاله ابتدا به‌این این مورد می‌پردازیم که چرا بودن در کاغذ اولیه حاصل گوگل کلیدی است . آن‌گاه روش هایی که می شود به برگه اولیه گوگل رسید معرفی میشوند .

در بخش بعدی به معرفی بهینه سازی وب سایت و گوگل ادوودز میپردازیم .

در پایان گوگل ادووردز و بهینه سازی سایت مقایسه شده و شما می‌توانید با دقت به هدف ها تجارتتان تصمیم گیری فرمایید که از کدام یک استعمال فرمائید .

چرا بودن در ورقه اولیه نتیجه ها گوگل حیاتی است؟

برای یک سایت تعداد مشاهده کننده کیفیت خوب و دارای ارتباط یکی‌از مساله با اهمیت است . هر چه تعداد بازدیدکننده بیشتر باشد احتمال فروش مال یا این که سرویس هم فراتر می‌رود . ولی نکته قابل توجه در اینجا این است این بازدیدکنندگان بایستی کیفیت عالی باشند یعنی جزو جامعه انگیزه و مشتریان بالقوه ما باشند .

بازدیدکننده کیفیت خوب را خیلی معمولی می توان افرادی در حیث گرفت که در گوگل در اکنون کاوش میباشند .

امروزه بیشتر اشخاص برای دوراندیشی یافتن از موضوعی مختص , خرید فرآورده یا این که به کار گیری از خدماتی که نیاز دارا‌هستند ابتدا درباره ی آن در گوگل کاوش می نمایند .

در شرایطی‌که شخص با انگیزه خرید محصولی یگانه یا این که به کارگیری از سرویس ها خاصی در گوگل کاوش نماید , در‌این‌صورت بالا بودن در نتیجه ها گوگل به معنای فروش متاع یا این که سرویس است . به عنوان مثال هنگامی که یک نفر واژه خرید صندلی اداری را سرچ می نماید پس به احتمال دوچندان دنبال خرید صندلی اداری است و تارنما هایی که در‌این واژه و کلمه اساسی در ورقه نخستین باشند احتمال فروش بالاتری نسبت به بقیه رقبا دارا هستند . ( ولی حالاتی نیز موجود هست که فردی که‌این واژه را سرچ می نماید ممکن است حریف شما , هر کس در اکنون انجام تحقیق است و … باشد . )

اکنون هنگامی را در لحاظ می‌گیریم که شخص هنوز در درحال حاضر تحقیق در باب خرید یک متاع یا این که سرویس است . برای مثال این عبارت را کاوش می نماید : صندلی اداری عالی چه خصوصیاتی دارد؟ در‌این‌حالت‌ در شرایطی که یک وبسایت فروش صندلی اداری چنین مطلبی در اینترنت سایتش داشته باشد و در نتیجه ها بالا باشد قادر است با تصاحب کردن اطلاعاتی از هر کس وارد اینترنت سایتش شده چرخه فروش را بر روی این فرد انجام دهد تا در غایت سبب ساز به فروش جنس شود .

طبق آمارهای مطرح شده بوسیله Advanced Web Ranking نسبتاً 32 درصد از یوزرها بر روی او‌لین سفارش گوگل کلیک مینمایند . این میزان برای سکو دوم 14 درصد و مرتبه سوم به 9 درصد کاهش مییابد . به عبارت دیگر سهم جذب بازدیدکننده برای سکو اولیه در ورقه نخستین گوگل به مقدار مجموع محل ورود رتبه‌های دوم تا پنجم است . پس بودن در جايگاه نخستین قادر است یاری شایانی به کسب و فعالیت شما نماید .

نرخ کلیک ورقه نخستین گوگل

طبق همین آمار , به صورت میانگین 71 درصد از کلیک ها وابسته به کاغذ نخستین , حدود 4 درصد وابسته به برگه دوم و حدود یک درصد وابسته به برگه سوم گوگل است .

هم اکنون یک برگه اولیه نتیاج گوگل را در حیث می‌گیریم .

گوگل و به طور کلی موتورهای کاوش زمانی یک کلمه و واژه کاوش می شود نتایجی را فراتر نمایش می دهند که عموما مشخصه های ذیل را خوبتر رعایت کرده باشند :

· برگه رابطه موضوعی و محتوایی خیر و خوبی با واژه کاوش شده داشته باشد .

· کیفیت محتوا بالا بوده و این که متناسب با نیازهای جستجوکننده باشد .

· کاغذ دکورا سیون قابل قبولی داشته و تجربه کاربری نیکی ساخت کند .

· سرعت بارگذاری شدن برگه عالی باشد .

· در نمایشگرهای متفاوت مانند تلفن همراه و نوت بوک به خیر نمایش داده شود .

· لینک و پیوند سازی داخلی و فرنگی به نیکی رعایت شده باشد .

· سئوی آن پیج به خیر رعایت شده باشد .

پس برای این که در حاصل گوگل در سکو های بالا و در برگه اولیه قرار بگیرید می بایست نکات بالا که به طور کلی بهینه سازی سایت یا این که با صرفه سازی برای موتورهای کاوش نامیده میشوند , رعایت گردند .

14 views1 comment
bottom of page