top of page
  • ترانه کریمی

سئوکار حرفه ای کیست؟

Updated: Apr 25, 2020

خصوصیت های یک سئوی سایت کار نیک و ماهر چیست؟





نحوه تشخیص یک سئوکار ماهر و عالی برای خیلی از اشخاص این ایام سئوال شده ; چه مشتریانی که می‌خواهند عمل خویش را به یک سئوکار شایسته بسپرند و چه کسانی که میخواهند به یک سئوکار ماهر تبدل شوند البته نمی دانند چه خصوصیت هایی می بایست پیدا نمایند و چه مسیرو الگویی را طی کنند؟

خصوصیت های یک سئو وب سایت فعالیت ماهر و عالی :

1 - دوچندان ظریف به بررسی کلمه ها مهم شما با بررسی رقبا میپردازد

2 - به شما عهد و پیمان یک ماهه وارد شدن به برگه نخستین گوگل را نمی دهد زیرا فرآیند بالا آوردن وبسایت در گوگل یک فرآیند وقت گیر است . در حالتی‌که چنین قولی بخشید سئوی کلاه سیاه میخواهد برای شما انجام دهد

به شما توصیه می‌کنم مقاله سئو وب سایت کلاه سیاه چیست؟ را بخوانید .

3 - بر کلیه ابزار های سئو وب سایت اشراف داراست و برای حل مشکلات سئوی سایت چاره های ماهر و تخصصی دارااست .

4 - دوچندان آپدیت است و الگوریتم های روز گوگل را به خیر می داند و برروی وب سایت شما پیاده می نماید .

5 - برای وب سایت شما دلسوزانه زمان می‌گذارد و خیلی ریزبینانه وب سایت را رصد می‌نماید .

6 - با این‌که عمده سئوکارها , عمل محتوا نویسی را انجام نمیدهند ; ولی یک سئوکار عالی بایستی بر نوشتن محتوای سئوی سایت بیس مسلط باشد . و بتواند محتوا نویس را ارشادوراهنمایی نماید و محتوای وب سایت شما‌را بررسی و ادیت نماید .

7 - سئوکار کارشناس و ماهر به ابزارهایی که خلق یوزرها را بررسی می‌نماید احاطه دارا‌هستند زیرا تنها جهت دهی استفاده کننده به وب سایت اصلا مهم نیست و این یوزرها بایستی به مشتری تبدیل شوند و از سرویس ها وب سایت شما به کارگیری نمایند و این میسر نیس مگر با بررسی اخلاق آنان در ورودشان به وبسایت با به کار گیری از ابزار هایی مثل گوگل انالیتیکس ( google analytics ) .

8 - تمام شغل های بهینه سازی وب سایت بیس تارنما شما‌را انجام می‌دهد و هیچ ایرادی در وبسایت شما از حیث سئوی وب سایت بیس بودن باقی نمی ماند . خصوصیت های نظیر داشتن هدینگ ( h1 , h2 , h3 , … ) , تایتل و دیسکریپشن ( title & description ) , نوشته جایگزین برای تصاویر ( alt ) , تایتل برای پیوند ( link title ) و خصوصیت های دیگه ای نظیر باصرفه بودن سرعت تارنما , کم حجم کردن فولدر های سی اس اس و جی اس ( minify css&js ) و موردها زیاد دیگری که در مقاله‌ها دیگر وبسایت رهام اینترنت بصورت مفصل به آن پرداخته شده‌است .

به شما توصیه میکنم مقاله خصوصیت های حساس بهینه سازی سایت چیست؟ را بخوانید .

9 - یک سئوکار عالی شمارا برای هزینه کردن در راههای تبلیغاتی به نیکی موعظه می نماید به عنوان مثال به کار گیری از رپورتاژ , بک لینک و پیوند عمل کردن روی شبکه‌های‌اجتماعی ( social media ) مثل فیسبوک اینستاگرام و توییتر که برای گوگل اهمیت ویژه ای دارا‌هستند .

10 - سئوکار ماهر بایستی سبب ساز شود راه‌بندان وبسایت شما بالا رود و یوزرها و در پایان مشتریان متعددی برای سرویس ها یا این که تولیدها شما آماده بشوند

سئوکار عالی و ماهر چقدر درآمد دارد؟

میزان درآمد سئوی سایت عمل به عامل ها متعددی وابسته است یک کدام از این کارداران به عبارتی خصوصیت هایی است که برای شما در ابتدا توضیح داده شد . یکی دیگر از دست اندرکاران میزان تجربه کاری و مثال شغل های غالب است ومیزان تعهد کاری متخصص سئوی وب سایت می‌باشد . و یکی دیگر از مهم‌ترین کارداران پرزنت خویش شخص سئوی سایت فعالیت می‌باشد . این استدلال صرفا خاص کارشناسان سئوی سایت نیست و در تمام قضیه های کاری یک برهان حیاتی برای معین شدن میزان حقوق و دستمزد سئوکار است . این که متخصص به چه مقدار بتواند خودش را عالی معرفی نماید و چه تعداد مشتری راضی برای خویش نگه داراست .

یک کدام از مهم‌ترین دلایلی که می بایست به تاءمل بهینه سازی وب سایت مان باشیم صرفه جویی در هزینه تبلیغات است . از طرفی هر تبلیغاتی ممکن است برای کسب و فعالیت شما دارای فایده و هدفمند نباشد! در خیلی از کمپین های تبلیغاتی چشم شده اشخاص متعددی تنها برای فضولی روی بنر تبلیغاتی متبوع کلیک می نمایند . و در واقع ورود این اشخاص به وبسایت متبوع سود ای ندارد که هیچ بلکه سبب ساز ضرروزیان برای شخص تبلیغ کننده است . بدین خاطر میگویم خسارت زیرا در بخش اعظمی از تبلیغات اینترنتی فعلا هزینه ها بر طبق کلیک ها محاسبه میشوند .

اما وقتی که اشخاص از روش گوگل وارد وب سایت شما شوند این ازدحام برای شما دوچندان هدفمند خواهد بود . و درصد خیلی بیشتری ممکن است

54 views1 comment
bottom of page